11 Şubat son adet tarihim 27 günde bir görüyorum . 4-5 gün önce ilişkiye girdik . Normalde dün adet olmam lazımdı ama olmadım Şubat 28 çektiği için olabilir . Dün çok şiddetli kasık ağrım oldu ama daha olmadım bugün de hafif var bazen sol kasigim bazen sol kasigim ağrıyor . Göğüslerim dolgunlasti uçları ağrımaya başladı bı tane oğlum var ondada bu belirtiler vardı . Adete 1 hafta 10 gün kala gebelik olur mu sizce ne zaman test yapmalıyım ?