Sehhy canım doktorlar bebeklerde ilk 4 ay kayma olabilir normal diyorlar ama sen takip et çünkü ben oğlum iki aylıkken farkettim doktora gittik bebeklerde ilk 4 ay normal geçmezse gelin dedi ve geçmedi 5 aylıkken gözlük kullanmaya başladık. Takipte kal hatta bı doktora götür onlar yalancı kayma olup olmadığını anlıyorlar eger normal derse için rahat eder