Gl_drk Merhaba kıyafetlere taşan kaka lekelerini nasıl cikariyorsunuz ya bizim kıyafetlerde hep lekeler kalıyor nasıl çıkarabilirim lekeleri.
Fatos_tekeeva Gl_drk bn önce sabunla ovalayip sıcak suda bekletiyorum sonra öyle makineye atıyorum o şekil sadece geçiyor lekeler
Yaduuu Gl_drk ben gece makina deterjanı alıp iki döndükten sonra kapatıp sabaha kadar deterjanlı suda bekletiyorum sabah çalıştırıyorum. Hem renkliler de hem de beyazlar da hiç leke kalmadı.
lunamilaa Genelde beyaz çıtçıtlı atletine bulaşıyor geceden çamaşır suyuna koyup sabaha kadar bekletip gün içinde de durulamaya atıyorum o şekilde hallediyorum.Renklilerde bilgin yok üste kalsın
Gl_drk Çamaşırları yıkarken durunun saf sabun deterjanı kullanıyorum ama 30 derecede yikadigim için çıkmıyor lekeler. Yıkamadan önce beyaz sabunla citilemeyi deneyeceğim teşekkürler 😊
lunamilaa Elizaninannesii çamaşır suylu giymiyoruz tabikide leke çıktıktan sonra tekrar yıkanıyor. Zaten misal 10 atletten 3 lekeli oluyor
Derya-Anne Gl_drk ben üstünden çıkarır çıkarmaz hemen banyoda normal el sabunuyla çitileyip sıcak suyla yıkayıp öyle atıyorum makineye eğer lekeyi beklemezsem hemen çıkıyo 2-3 saat bekletip öyle yıkarsam biraz kaliyo ama 2.ci yıkamaya o da geçiyo