Sol göğsümde pek süt yok ama sağ iyi fakat 3 gündür sağ göğsümü gördüğü an bile ağlıyor kendini çekiyo hiç Bi şekilde almıyo anca uykuluyken alıyo o da uyuduğu için pek emmiyo. Sol ise boş bana göre biraz geliyor ama göğsüm yumuşak sanki boş gibi. Üzülüyorum niye böyle aç aç uyuyo sanıyorm😔