TheMomm Gizemmira19 benim de 22 Kasım bi bakıyorum akrep diyor int bi bakıyorum yay çıkıyor şaşırdım valla 🙄
tineanigra AnnaKarenina_ hoşbulduk 😁 sabahtan beri bakıyorum hangi kıskanç akrep açacak postu diye 😁😁
Sonsuzmutluluk AnnaKarenina_ yandık ozaman 16 aylık kızım şuan 9 yaşında ablasını aşırı kıskanıyor ve iteliyor sürekli
AnnaKarenina_ Sonsuzmutluluk aboooo anam seninki double zor hem akrep hem kız babası valla evde kavga çıkar 😂😂😂
AnnaKarenina_ tineanigra ben akrepi kıskançlıktan çok sinirli kinci ve asabi bi burç olarak görüyorum he birde uçkuruna düşkün ahahhaha 😂😂😂
Sonsuzmutluluk AnnaKarenina_ ay sormayın büyük kızımda balık oda çok duygusal. Bir ergen ve bir akrep anası olarak işim çok zor😁😁
mrvelfada AnnaKarenina_ Ben öyleyim kıskançlık kin 🤦♀️ Ama hoşlanmıyorsam birinden mutlaka onda birşeyler çıkıyor.. Birde çok ince fikirliyim bazen çok kasıyorum biraz salmam lazım diye bile kızıyorum kendi kendime🤷♀️
tineanigra AnnaKarenina_ ahahhaa haklı olabilirsin kıskançlık bende de yok 🙃 diğerlerine yorumsuzum🥳🥳
Kubra40 Seyyid_Ali_2021 bende 29 ekim akrep eşim 12 ekim teraziiii vallaha bi bakıyonnn çoookkk iyiyiz bi bakıyom bizden kötüsü yokkk 🤦🏻♀️
Seyyid_Ali_2021 Kubra40 Nebilim ben pek burç işine yormam huyunu suyunu şükür öyle bir iyiz bir kötüyüz olmuyor canımız sıkkınsa konuşuruz yada eşim işinden vs.bir sıkıntısı varsa geldiğinde yemeği yeriz çay fastında çocukları uyutur konuşuruz.