AnnaKarenina_ Bakıyorum forumda herkes burçları topluyor bende bizleri toplim dedim 😂😂 nerdesiniz eyyy hanımlar ben 13 kasım doğumluyum yükselenimde akrep her türlü huyu var bende 💃😅
zarifbirhanim AnnaKarenina_ Akrep burcu olanlarla genellikle tartistigim için sevmiyordum. Gelin görün ki kizim terazi olacakken bir günle akrep burcu oldu 🤭
Gizemmira19 AnnaKarenina_ bende bende 22 kasım AKREP yükselenimde AKREP bütün huyu suyu herşeyi var mübarek 😂
Kubra40 Seyyid_Ali_2021 bende 29 ekim akrep eşim 12 ekim teraziiii vallaha bi bakıyonnn çoookkk iyiyiz bi bakıyom bizden kötüsü yokkk 🤦🏻♀️
TheMomm Gizemmira19 benim de 22 Kasım bi bakıyorum akrep diyor int bi bakıyorum yay çıkıyor şaşırdım valla 🙄
Banaannede Gizemmira19 22 kasım kesin akrep mi? Ay benim kızım da 22 kasım bazı yerlerde yay geçiyor bazı yerlerde akrep ben kime inanacağım 😀
AnnaKarenina_ Muges4 iyidir iyi ben akrep olup kötü oln göremedim 😂😂 sadece aşırı takıntı ve sinir var
zarifbirhanim AnnaKarenina_ Kötü demeyelim de yildizlarimiz barışmadi diyelim 🥰 ama kızıma bakarak kesinlikle çok inatçı olduğunuzu soylebilirim 🤭