Asenaeylul Selam anneler kızım emerken sürekli nefesini tutup ıkınıyo. Başlarda kısa süre tutuyordu nefesini ama artık iyice uzattı süreyi öksürene kadar tutuyo. Nefesini tutarken bazende emmeye devam ediyo hep boğuluyo napıcam bilmiyorum
Ceyder Asenaeylul benim kızımda aynısını yapıyor emerken nefesini tutuyor sonra öksürüyo boğuluyor gibi bende emzirirken dinliyorum nefesini tutunca biraz bekleyip çıkarıyorum ağzından bi iki saniye nefes almasını bekleyip tekrar emziriyorum
Alpler2020 Oğlumda yapardı hatta emerken nefes almayı unutuyo derdim birkaç saniye durup birden panikle alırdı cok üzülüyordum birkAç doktora sormuştum 20saniyeyi geçmiyosa sorun yok demişlerdi ve zamanla geçti
Asenaeylul Alpler2020 önceden daha kısa süre tutardı şimdi 10 saniye falan tutuyo sanırım ama tam saymadım bi dahakine dikkat ediyim o zaman
Asenaeylul Ceyder ben çıkaramıyorum da bırakmıyor hatta bazen nefesini tutarken daha hırslı emiyo anlamıyorum niye yapıyo yaa
Alpler2020 Asenaeylul insan korkudan sayamıyoki ben napcamı şaşırırdım memeyi çekincede düzelmezdi hemen sanki bağlantı kopmuş gibi olurdu birden korkuyla ağlayarak nefes alırdı
Deletedmom_11 Alpler2020 bizmkide şuan öyle.2 buçuk aylık. Aşırı huzursz..uykuya dalıyo o esnada .nefes almayı untyo diye düşünüyorum ben hep ama bilmiyorum yinede ne olduğunu 🤦🏻♀️🥲
Asenaeylul Deletedmom_11 kendi bilerek tutuyo nefesini bazen ıkınmak için bazen sanki ıkınmıyo bilmiyorum bende niye yapıyo