Emir0_ Kar kış kıyamet soğuk olmadıkça çıkıyoruz. Geziyoruz. 2,5 yaşında kızım 3 aylık oğlum var. Haftada 1-2 çıkıyorum. Bazen hava düzgün olsa da çok sert esiyor çok soğuk o zamanlar da evde vakit geçiriyoruz. Ama yaz gelsin istiyorum. Buralara yoğun kar yağışı diye uyarı verildi. Hava durumum karlı.
Yaz dedikçe kar geliyor.😂