Urasege Arkadaşlar ben iki çocuğum ve kendım için sağlık sigprtası yaptırmak istiyorum ama bilgim yok hangısı daha uygun ve avantajlı kullanan varsa bilgilendirirsenız cok mutlu olurum
Yusufagahinannesi Urasege ben acıbadem bupa kullanıyorum. Memnunum eşimin işinden dolayı anlaşması olduğu için uyguna yaptırdık bana 900 oğluma 600 ödedik
merve5561 Urasege Acıbadem HDI sigortadan yaptık ben ve 2 çocuğuma üçümüzün 2100 civarı tuttu sanırım canım baya uyguna geldi yani kişi başı 650-700 civarı oldu