Leyla6327 ne kadar doğru bilemem ama benim kızım 6 aylıkken elini sıcak çorbaya sokmuştu internette olumuştım yumurtanın akını sürün diye sürdüm iz falan kalmadı, 18 aylıkken de ocağa parmağını bastı o an aklıma gelmedi çok ağladı , silverdin yanık kremi sürdüm acısını aldı ağlaması durdu.