Deletedmom_64 ay canm.cok zorluklar çekmişsiniz. Çok şükür zor günleriniz geçmiş en önemlisi maddiyat kısmını gerçekten zordur biz bi bebekle dünya masraf oluyo.evet büyüdüklerinde çok daha başka şeylerle karşılasiyo insan .yeri geldi mı kucaktan inmek istemiyorlar, yeri geldi mı tuvalete gidemiyi insan,yemek zor yapiyo .keşke anneleriniz dönüşümlü gelseler yine .seninde biraz kendine vakit ayirman gerekiyo