Emeklemek bir gelişim göstergesi değil emdişe etmeyin bazı cocuklar emeklemeden direkt yürümeye başlar. Cok fazla duyuyorum ben emeklemeden yürüyen. Hem geç emeklese veya geç yürüse nolur ki elbet bir gün yürüyecek. Çok klişe ama her çocuğun gelişimi o kadar farklı ki üzülmeyin asla her insan aynı olmadığı gibi her bebekte aynı değil. Sağlıklı olduğu sürece dert etmeyin.