Çocugunz aksı davranıs sergıledgnde nasıl dawranıyorsunuz , 3 yas inatcılık saldırganlık donemi gıbıbısey hep bı ılımlıyım ama sankı benı tınlamıyor yapma dedıgım seylerı bılerek yapıyor, bu ara cok yoruldm sankı nasıl davrancagmı bılemıyorum .. parkta ogrendı tukuruyor bazen , cafeye gıttgmızde uyardgmda ınadına bagırıyor .. hep bı zıtlık,,?