Merhaba hanımlar. 21 aylık oğlumla evde napacagımı şaşırdım. Temızlık yemek doyur uyut vs vs. Çalışıyordum ucretsız özen ayrıldım ılk başlarda baya heveslıydım. Etkınlık yapar oyunlar oynardık. Ama son bır aldır tukendım sankı. Hıcbırsey yapmak ıstemıyorum. Sankı hıcbırsey yatışmıyor zamanı iyi kullanamıyorum o zaman da gergın oluyorum. Bırak etkınlık yapmayı sesımı yükseltir oldum. Havalar ısınsa parkta bahçede vakıt gecırecegım ama o da yok. Evde neler yapıyorsunuz? Bu arada tek basına asla oynamaz basında oturup beklemem gerekıyor