Glmrv Eliz34 Eylül ayında ev işimiz vardı 135 bine bozdurduk tüm altinlarimi 1 ay sonra yükseldi dolarla birlikte. 110 bin zarar ettik. Ama tabiki nasip diyoruz.
meyaski Ayseege6156 Biz altından zarar ettik. Dua edip duruyoruz yükselsin diye ama ülke için iyi degil. Allah sonumuzu hayır etsin
Annesininkuzusu01 Eliz34 Bende doğumdan önce bir miktar altın bozdurmuştum. Ama biraz aceleci davrandım düşer sandım, aksine daha da yükseldi. Bence 1,5 ay zamanınız varsa bir süre daha bekleyin kolay kolay düşmez gündem sebebiyle
Eliz34 Annesininkuzusu01 istediğim rakama geldi korkuyorum bozmadan düşecek diye hergün takip etmekten sıkıldım en iyisi bozdurup kafamı rahatlıycam sonuçta istediğim rakamda, dün düştü ödüm koptu resmen niye bozdurmadım diye ama bugün yine çıktı
Rezenecayi Eliz34 14 ü fed 17 si mb kararları var bekleyin. Bu kararları görmeden bozmayın. Altın gördüğü rakamı unutmaz oraya tekrar gelir hem de daha yükselerek unutmayın. İlk 700 leri gördüğünde oo ne kadar yükseldi dedi herkes sonra 300 40 e düştü. Sonraki yükselişi 700 ün üzerine çıktı. Bence bu kez 1000 in üzerine atacak
Ayseege6156 MinikOsman eğer uzun vaadeli elinizde kalacaksa altın yapmanızda fayda var bence çünkü her türlü çıkar 2019 da gram 280 tl idi ben evlendiğimde şimdi üç katı oldu nerdeyse 👌🏻 Uzun vadeli altın kazandırır