Motattisemuittur Arkadaşlar hem düzleştirici hemde kıvırcık yapabileceğim saç düzleştirici öneriniz var mı derecesi iyi kaliteli olan ? Hemde uygun
kaganege Motattisemuittur Ben Arzum kullanıyorum geniş başlıklı dalgalida kalın dalga şeklinde yapabiliyorum. Fiyatini suan bilmiyorum 230 dereceye kadar ısınamıyorum ion özelliği var. Cok memnunum
Eylusunannesiii Motattisemuittur https://ty.gl/bh010v66oo ben bunu kullaniyorum 7 senedir cok memnunum. Duzlestirmesi ayrı güzel 👍🏻 Maşa hali ayrı 😍 kisayken bile cok guzel sekil veriyodu
Eylusunannesiii Baakpnr- yaa evet bende bu aralar cok gidip geliyorum kestirsemmi diye 😍 tesekkur ederim 🌸
Baakpnr- Eylusunannesiii iki Şekilde de çok güzel ama kısa olan daha genç göstermiş bence 🥰 uzun saça göre