5 aydan itibaren doktorumuz yarınlara başlayabilirsin dedi mama aldığı için ve kilo alımı düşük olduğu için. 7 aylık olduk hala tadım aşamasındayız reddediyor herşeyi denedim tatlı tuzlu sıvı katı yapmam dediğim şeyleri bile acaba yer mi diye taddırdım varmı benim gibi olup düzelen kaçıncı ayda düzelir kabul eder ek gıdayı. Şuan önden bir dişi çıktı sanırım ikinci dişi patlamak üzere bunun da etkisi vardır ama dediğim gibi uzun süredir böyleyiz