Benimde 3 ay 14 gün oldu bugun.Doktorunuz ne derse onu dinleyin bence.Benim oğluma doktoru oturması için izin verdi 3 aylık oldugu zaman.Nörolojik gelişimi çok önde dedi.Her gün 5 dk kısa kısa destekli oturtmamı söyledi.Oğlum kendi doğruluyordu,yüz üstü yattığında popsunu kaldırıp kendini öne sürüklüyordu ve birden dönüyordu.Doktor bunlar doğrultusunda hazır olduğuna karar verdi.Bebek arabasının kenarlarına tutunup kendini kaldırıyordu.Doktorunuza danışın bence.Her çocuk farklı çünkü.