Bir haftadır kullanıyorum ve son 2 3 gündür hep bi uyku hali içindeyim gece çok uyanık kalmıyorum 8 saat falan da uyuyorum ama ona rağmen bugün bebek her uyuduğunda uyudum mesela en son 1 de kalktım zorla daha uyusam uyurdum öyle bi uyku hali geliyor