👋 merhaba kızlar. Geçen hafta başladık. 25 aylığız bu arada. İlk 3 gün sürekli altımıza yaptık, ama bi kez bezi çıkarınca tekrar takmayacağıma emindim bu yüzden bekledim. Zaten herşeyi rahatça ifade ediyordu kızım bunu başaracağını düşünüyordum, bi de hamileyim Haziran’da Doğumum var . Uyurken de hiç altına yapmadı gece uykusunda. İlk 3 günden sonra hiç altımıza yapmadık. Ancak dün akşam yapmış ilk kez, tekrarlamaz umarım. Pazar günü sınavım var, 5-6 saat babasıyla duracak ama il dışında olacağız bu tuvalet eğitimimizi geriletir mi başa döner miyiz çok korkuyorum. Bez bağlamak istemiyorum ama alıştırma külodu ile o kadar saat kalamaz