Kızlar şuan bile kendimi zor tutuyorum gündüzleri hep uyumak istiyorum geceleri de 2 kadar kendi kendime düşünüp duruyorum 😒ev isi ütü bunları resmen bir kenara bıraktım 1 aydan fazla oldu yerleri silmiyorum dışarı çıkma gereği duymuyorum ne oldu bana acaba😒😒ve sürekli kötü birsey olacak gibi bekliyorum madi konuda ya biterse ne yaparım ac mi kalırım 😷😷