Kızlar merhaba bebeğim 4 ay 9 günlük. 4 ay kontrollerinde gelişim geriliği olduğunu söyledi doktor mama takviyesi ve ek gıdaya başladık. Aranızda benim gibi bebeği kücük olup ek gıdaya başlayan var mı neler veriyorsunuz bebeğinize? 6 aylık gibi düşün hic korkma ver dedi doktorumuz. Doğal keci sütünden taze yoğurt mayalayıp veriyorum, sebze çorbası yapıp püre olarak veriyorum, bebek kıyması yaptırdık kasaba onunla çorba yapıyorum yiyor. Siz neler veriyorsunuz? Bebeğimde reflü varmış sürekli yediklerini çıkartıyordu. Birde eski doktoru kabızlık şurubu ve lavman önermişti yanlış doktor yüzünden iyice zayıflatmışız bebeği 4 aylıkken 5 kgdı. 3750 ge doğmasına rağmen şükür ki şu an cok iyi 6.500 kg oldu bile 9 günde… tariflerinizi paylaşırsanız cok mutlu olurum❤️