Merhaba arkadaşlar artık kullanmadığımız eşyaları burda satarak her iki taraf açısındanda faydalı olabileceğini düşünüyorum.Bebekler çabuk büyüdüğü için yepyeni ürünlerde dolap bekliyor.Hadi hep beraber elimizde neler var paylaşalım☺️
Avionaut oto koltuğu 600 aldım 350 veriyorum
Mevlit için özel yapım babynest 250 ye yaptırdım 100 veriyorum
tiny love oyun halısı maymunu yok hiç kullanılmadı 300 aldım 100 veriyorum
küvet var 50 aldım 25 veriyorum
2 tane nike ayakkabı 6-9 ay sıfır yurtdışından aldık giydiremedik biri 190 aldık 85 veriyorum diğeri 120 aldık 60 veriyorum
emzirme yastığı mycey 35 veriyorum iki kere kullandım
Carters h&m mothercare gibi markalarda 9-12 aya kadar kıyafet var.
instagrm adresim mell.cakir foto isteyen yazabilir🤗