Ylzuzn Merhaba bebeğim 2 aylık meme emiyo ama takviye için bu iki mama dan hangisi karar veremedim ikisinide kullandım gaz yapmadı ama kararsızım sizce hangisi
TosbiginnnAnnesii Ylzuzn sma comfort anne sutu almayanlar ıcın optıprosu anne sutu alanlar ıcın dıkkat et derım bız optipro kullanıyoruz
paslan Ben ikisini de kullandım sma gaz uaptı hipp de rahatladı bebeğim. Başlangıç için hipp dene istersen. Ama her bebeğe her mama yaramıyor deneme yanılma maalesef
Ylzuzn TosbiginnnAnnesii doktor tavsiye etti bende ilk optipro kullandım ama gaz yaptı sancılandı çok doktorda değiştir di şimdide karar veremiyorum
TosbiginnnAnnesii Ylzuzn o zaman bısey dıyemem cnm ama gaz yapmayan dıye bısey yok ne yazıkkı hepsı aynı her bebek farklı