Senanin_Annesi00 Minik prensesim bugün 2 aylık oldu güzel anneler. Bu sevincimizi de sizinle paylaşmak istedik 😊 Şükürler olsun nasıl da güzel bir duyguymuş kız annesi olmakda💕 sizin minikleriniz ne kadarlık oldu ne neler hissediyorsunuz ?
cahillesohbetikestim Senanin_Annesi00 maşallah minik prensese bizde 40 günlük olduk Alp oğlanla çok şükür kırkımız çıktı 🥰🧿💙
Yzaman Senanin_Annesi00 maşallah 🥰 zaman subgibi geçiyor biz de 27 günlük olduk kızınızin adı sena mı adaşlar kızımla 😁
mehmel54 Senanin_Annesi00 bizde 2 ay 13 günlük olduk bende kız annesiyim en yakın arkadaşımı doğurdum sanırım babasına aşık olsa da benimle de oturup konuşmayı dinlemeyi çok seviyor güleç kızım benim bitiyorum eriyorum yemin ederim 🥳🥳
Senanin_Annesi00 Crn mehmel54 ahh bu kızların babacı olma hali yok mu 🤭 Rabbim bağışlasın bir ömür boyu size . Bende diyorum ki iyiki de kızım olmuş aynı bende bakmaya doyamıyorum canım ne de güzel şeyler bunlar 😍