Herkese merhabalar
dün 4. Ay kontrolümüz vardı 4 ay 1 haftalıkken götürebildim doktorumuza. Boyu 5 cm uzamış bu ay doktorda şaşırdı 97+ persentilde değer 190 olacak heralde boyu dedi. Ailede o kadar uzun da hiç kadın yok. Çok iri mi olacak kızım diye üzüldüm üzülmedim değil doktor öyle bir tepki verince kilosu boyuna göre normal ilk 3 ay 1-1.5 kg arası aldı bu ay 800 gr almış.
bu arada sadece anne sütü mama vs yok. Boyu hızlı uzayan bebeği olup sonra yavaşlayan oldu mu acaba
şu anda 69 cm 7600 kg