Merhaba sevgili anneler.pazar günü regl kanamam bitti ama hala AKINTI seklinde KANAMALARİM ARA ARA devam ediyor 3 gundur kanamayla birlikte bacaklarima halsizlik var belim karnimda hafiften ağrıyor. Normal mi sizce? Gebelik olma ihtimali nedir?belirtisi olabilir mi?bu arada sprial ile korunuyorum.1 yil once taktirmistim.