Kızlar merhaba , cumartesi günü kayınvalidemle bebeği yıkadık. Evine gittikten bi süre sonra hasta olmuş. Test verdi pozitif çıktı. Pazar günü bebeğimde birşey yoktu ama dün sabah bi isalle uyandık ve ateşi çıktı. Sadece kalpolle düşüyor dünden beri kalpol veriyorum. Gece doktora götürdüm belki rota virüsü olmuştur diye bakıldı ve temiz çıktı sonuçları. Doktor bebekler koronayı çabuk atlatıyor o yüzden test yapmaya gerek duymuyoruz dedi. Eve geldik. Sanırım bebeğe kaynanamdan korona geçti. Bende eşimde birşey yok ama bebek rahatsız. Ateşli. Bu ateş tahmini ne zaman biter bulun ikinci günü ateşin şuan ilacın etkisiyle düşük. Bebeğim dört ayına giricek neler yapabilirim daha çabuk atlatabilmesi adına. Birde vücudu soğuk ama başı sıcak oluyor bu ateş oldugu anlamına geliyor mu. Ölçüyorum düşük çıkıyor ama kafası sıck oluyor