Oglum 24 martta yasina girecek dönemsel mi bilmiyorum ama çok zorluyor beni. Ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz rahatlık veriyor. Diş de çıkarıyor üstüne. Ustune üç yaşında bir kızım var sürekli ilgi isteyen. Bitik durumdayim. Evden hiç bahsetmiyim zira almış başını gidiyor. Yemek cikartabiliyorsam benden iyisi yok o gün. Gurbetteyim ve destek olan kimsem yok. Her aksam kendimi teselli ediyorum bugünde iyi iş cikardin aferin kız sana diye. Böyle böyle yıllar geçiyor, ömür bitiyor işte. Sizde ne var ne yok? İtiraf edin siz de bendensiniz😉
Bu arada yaş gününde partiliyor musunuz? Ben pasta patlatirim evde bizbize kutlariz iki balon falan mütevazı bir kutlama olacak.