Minik_kusummm Kizlar oğlum 18 ay 11 günlük inanilmaz huy değiştirdi az once markete indik yumurta falan almaya eşim görevde bidr kargo gelmişti markete bırakıyorlar ordan alıyorum neyse indik allahim cıldirdim resmen. Kendini parçaladı ağlamaktan herşeyi almak dagitmak istiyor kendine vurdu kafasina arka arkaya ay şok oldm ilk defa boyle yaptı kendini sıka sıka bir ağlıyor kıpkırmızı oldu bni itekliyo eline pop kek açtım verdim eli ile ezdi atti eve çıktık ayni devam kendini parçaladı kafasina vuruyor biberonu firlatiyor muz almıştım onu soydu soydu attı niye böyle oldu bilmiyorum halbuki markete inerken cok sakindi inince sakindi bir anda bisey oldu çocuğa kendinr vurmaya basladi kucağıma aldim kendini sıkmaktan kirpkirmizi oldu musterinin biride hayirli olsn iki yas sendorumu nerde gorsem tanrım dedi bi baktim onun ogluda aynı kendini yere atmış bağırıyor alışveriş arabasini tutmus tak tak kapiya vuruyor annesini yumrukluyo daha evin eksikleri vardı almadan çıktım yukarı
Kara3773 Minik_kusummm böyle postları okuyunca korkuyorum bi an daha kızım 8 aylık ama o yaşa geldigimizde bizi bir öcü bekliyormuş sanıyorum artık 😕
Rubab_Mommy Minik_kusummm Ay bu kadar cabuk mu başliyo 2 yaş sendromu🤦🏼♀️yakin zamanda 18 aylik olucak kizim.
Minik_kusummm selambensid ay allahim bu iki yas sendorumu insani delirtirmis ne zormus koktuk tepelerinden inmiyo kendine vuruyor hep kafasina yumrukla hayir vurmayı nerden öğrendi bem esim vurmayiz hic bizden gördü desem markette neye uğradığımi sasirdm ilk defa boyle yaptı evdede vurması bagirmasi vardi ama bu kdr siddetli değildi
Yazaksami Kara3773 evet insan çok ama çok zorlanıyor yalan değil, fakat güzel yönleri de var her dediğinizi anlıyor, yavaş yavaş birbirinizi tanıyorsunuz, hızla çocukluğa doğru gidiyor bunlara şahit olmak çok çok güzel..
Minik_kusummm Kara3773 bende öyleydim oğlum küçükken okudukça korkardım ama aynisi başıma geldi bide benim oğlum o kdr uysal ve sakin bir çocuktu bu hale geldi gerisini siz düşünün 18.ayina giren her cocuk çıldırıyor 😫 iki yas sendorumuns hazırlık
selambensid Minik_kusummm uzmanlara göre gelişen en uzun ve etkili dönemdir 2 yaş sendromu dönemi benim kız 1 yaş sendromunda senin yaşadıklarının benzeri ama 2 yaş daha fena sakin kalalım kızmamaya sesimizi yükseltmemeye özen gösterelim eğer büyük tepkiler verirsek kalıcı bir hasar bırakabiliriz Allah yardımcımız olsun 😔🙏🏻💜
Minik_kusummm Rubab_Mommy evet cnm bende burdan okumuştum hep 18-19 ay arasi basliyormus oğlumu taniyamaz oldm pamuk gibi uysal cocuk gitti canavar geldi yerine bazen ağzım açık izliyorum hareketlerini bu aras olamaz diyorum evi kırıp dökmesi umrumda değil kendine vurmasi moralimi bozuyor tak tak kafasina yüzüne vuruyor bana vuruyor kumanda ile vuruyor eliyke vuruyor
Noname21 Rubab_Mommy her xocuk bu şekilde geçirmiyor. Aslında farklı özellikler ediniyor. Benim kizim 27 aylik bizde farklı yerdem zorlanıyoruz ama kendini yerlere atma vurma oraya buraya çarpma gibi huyları yok
CankizimRavzam Rubab_Mommy korkma bizim kız da 22 aylıkken başladı 24 aylık pik yaptı 26 aylık ALLAAAAHHH tutabilene aşk olsun canları sagolatcalar 😅 O aylarında gayet mülayim bir bebeydi ah ahhh ❣️ Sadece yemek ve iştah uyku problemleri vardı Şimdi hepsi birleşti karma corban yaşıyoruz 😅😅
Rubab_Mommy Minik_kusummm Evet o vurma bİzdede varya yuzume cok vuruyo tirmaliyo sacimi cok cekiyo🤦🏼♀️
Mommysharkdoodoodoodoo 🤭 geçmiş olsuuuuun sendromunuz hayırlı olsun. Ben de ilk defa geçen hafta 3 yaş sendromunu yaşadım 😁 AVM’de istediği oyuncağı almadık diye ortalığı ayağa kaldırdı. Elinden alamadık oyuncağı yerlerde süründü ayaklarını vura vura ağladı. Hala aklında o oyuncak almadık diye küstü bile.
Rubab_Mommy Noname21 bizde var maalesef istedigi şey olmayinca kendini yere atiyo kafasini vuruyo🤦🏼♀️
Mommysharkdoodoodoodoo Noname21 Biz daha yeni taşındık evden 30 çuvaldan fazla oyuncak çıktı daha mega hurçtakileri saymıyorum ve 2 tekerli kutudakileri. Çocukların her istediğini hemen o an sırf ağlıyor diye alsaydık o zaman nasıl bir eğitimi olurdu sizce?
Mlkko Noname21 ben 5 yaşındayken annem de bana bebek arabası almamıştı karşı apartmandaki kızda vardı balkondan balkona oynardık bana gösterirdi falan ben de istedim bana almadılar 🥲 27 yaşındayım geçmişten hatırladığım tek anı bu 😂 hala anneme laf sokarım o da neden almadıysak der üzülür 🥲 yazık kıyamam alın oyuncağı 😬
Mehmuhmus Minik_kusummm hoşgeldin 2 yaş sendromu biz erken girdik o sendroma alıştım artık alışveriş içinde büyük markete gidiyorum saliyorum arabayı babasıyla beraber itikliyor eline ne geçse arabaya atıyor ben arkasından raflara geri koyuyorum😂istediği olmayınca kendini yerlere atıyor bende istediğini yapıyorum napim🤷
Noname21 Mommysharkdoodoodoodoo espri olsun diye söylemiştim ancak madem alındınız şunu da ekleyeyim. 30 çuval almışsınız 1 tane daha alsanız birseu olmazdı ben eğitimin böyle birsey olduğunu düşünmüyorum.