ikierkekannesiii Hanımlar merhaba oğlum Nisan 4 de 2 yaşına giricek sendrom bi hayli yaşıyoruz birde bir kötü huyu var sofraya oturduğumuz zaman tabaklardan herşeyi döküyor fırlatıyor bu huyundan nasıl vazgecirebilirim yardım edin lütfen 😔
serebro ikierkekannesiii ayrı sorun bizde de var. Masada ekmek kırıntıları vs herseyi yere atıyor. Çok tepki vermemeye çalışıyorum sadece anlatıyorum annecim öyle olmaz diye.
caniminikizleri ikierkekannesiii benim kızım var devamlı ağlayarak bağırarak iş yaptirmaya çalışıyor her dediği olacak zaten hep babası çıkarttı tepemize çok yüzledi bağırsakta inadına aynı devam ediyor düşün birde 6 yaşında hiç başa cikilmiyor bende bu şekilde yaptığında sakinlesmesi için başka bir odaya katıyorum sakinlesene kadar burda kalacaksın diyorum anca bu yöntemi buldum ya değilse kanser edecek beni sıpa 😁
ikierkekannesiii serebro bizdeki büyükler hemen bağırıyor. Bende anlatmaya çalışsam fırsat kalmıyor öfke nöbeti var her dediğim olsun diyor olmadığı zmaan ortalığı yıkıyor sofrada herşeyi yıkıyor kırıyor döküyor ne yapicam bilmiyorum
serebro ikierkekannesiii ay benim eşim de maalesef biraz tahammülsüz. Ne kadar bağırırsak o kadar inatlasiyor. Hemen dikkat dağıtmak lazım. Çok zorluymus gerçekten 2 yas dönemi, kolik dönemini arattiriyor bana🙄 Allah sabır versin hepimize
ikierkekannesiii serebro amin kuzum aşırı derecede bız insanoğlu sabirsizis hemen bağırıyoruz katı kuralciyiz halbuki o çocuğa bagirmiyacaksin
serebro ikierkekannesiii evet ağrılar mideme mideme vuruyor 😁 Bir an önce yaz gelsin de salalim dışarı atsınlar enerjilerini. 24 Nisan doğumlu benim bebeğimde
ikierkekannesiii caniminikizleri Bizimde başımızdaki büyükler etti yoksa ben asla he dediğini edecek durumda değilim küçük bebeğim var birde ayını doldurmamış herşeye agliyor büyüklerimiz ediyor söyle böyle edicez çocuk aklında kalıyor dediklerini yapalım diyor sonrada olmaz etmez çocuğun bütün psikolojisi çöküyor inada vuruyor