Biran Doktorumuz 3 günlük alerji maması başladı kullanıp 3 gün sonra tekrar anne sütüne geçicez ama bebeğim içmiyor öğürmekten mamayı 30 ml içirmedim sabahtan beri vanilya şurubu koydum içsin diye yine de içmedi siz nasıl içiriyorsunuz
Biran Ozgeruya öyle deneyeyim bari ağlıyor sürekli elini göğsüme götürüyor kucağımda içirmeye çalıştım ama emziricem sanıp ağzını açıyor ne kötü bir şey bu alerji hepimize yardım etsin rabbim🙏🏻☺️
deniz-95 Biran tek çare kaşık. Tüm tuşlara bastım inan. 😂😂 hangi mama var sizde? Aptamilse eğer tadı çok kötü. Nestle alfamino biraz olsun daha iyi.