Merhaba anneler kızım 3 ay 12 günlük. Ağızda salya herseyi emme isteği huzursuzluk başladı. Geçen hafta sırt üstü yatırdığım için aglama krizine girdi bebeğim bunu huy etti sanirim bugün uyuttum uyanmış baya Bi ağladı ama sanki etinden et kopariyorsun ağlamaktan kusacakti tekrar sakinleş yatır yarım saat sonra aynı oldu Allahtan kısa sürdü uykusu vardı. Dün benzinde pembeli gördüm anne sütü alıyor. Ateşi yok acaba enfeksiyon falan mı var bu ağlama krizleri normal mi sizce. Yarın dra götürmeyi düşünüyorum