Liv_3434 Kızım 8 ay 12 günlük banyo yaptırırken ağzına köpük kaçtı bir şey olur mu çok korkuyorum doktora götürsem mi ?? Tecrübeli anneler lütfen bir fikir verin 😭😭😭
SeninAnnenBirMelektiYavrm Liv_3434 her banyodan sonra hıçkırdığında dalin kokusu geliyordu ağzindan 😄 ille kaçiyor ya bişey olmaz
ant331 Liv_3434 yok canım olmaz ne olacak. Bizimki suyu içiyor bildiğin arkamı döndüğüm anda guluk guluk içiyor. İki kere sadece boğaz enfeksiyonu oldu. Oda çok yoğun değil şükür.
Banaannede Liv_3434 benimki 3 aylık sürekli o köpükleri yalıyor engel olamıyorum 😀 henüz bişey olmadı
sarmaliklahana Liv_3434 bneım 5.5 aylık kızım küvetteyken eline alıp elıni agzına götürüyor 😆 tabii görünce engel oluyorum ama yutuyor yani. Olmaz bişey korkma