Scgn24 teşekkür ederim astigmat göz kavisli olmasıyla alakalıymış yani büyüdükçe geçer diye birşey yokmuş ama uzun vadede derece de değişiklik olabilirmiş zaman gösterecek aslında herşeyi çocuk dillendikçe kendini atlamaya başladıkça daha net olur şimdilik gözlüklü göz tembelliği olamaması açısında şükür tembellik yok en azında gözlükle %100 görebiliyor