AselBebekveAnnesi Hanımlar bebeğim 2 haftalık uyanınca emiyor uyumak için tekrar emmek istiyor memede uyuyor arka arkaya emdiği için de gaz problemi oldu emzik versem olur mu yoksa daha küçük mü bilemedim
Deletedmom_45 AselBebekveAnnesi ne küçüğü ben dogar dogmaz verdim sonrası sıkıntı oluyo cunku tutması felan asiri rahat eder bebeginde sende sadece uyurken istiyo emziğini
AyselAzra AselBebekveAnnesi mıllet hastanedeylen verıyor bende ıkı aylık oyleydı sanırım ver cok rahtalrsn
Songena19 AselBebekveAnnesi doğar doğmaz verenler var ama uzmanlar en azından 1ay sonra verin diyor meme reddi yaşamamak için maalesef bizde meme reddi yaşadık emzikten dolayı bende doğar doğmaz vermiştim ama bırakmak zorunda kaldım yoksa emmiyordu inşallah sizde olmaz bu durum onun haricinde uyku konusunda gerçekten kurtarıcı oluyor
Maviela AselBebekveAnnesi bende 1 aydan sonra verdim bence de henüz vermeyin 1 aydan sonra verin emmeyi bırakmasın
AselBebekveAnnesi AyselAzra acaba küçük mü daha diye düşündüm ama bi cok insan ver deyince verdim az önce tuttu insallah memeyi reddetmez
AselBebekveAnnesi Songena19 insallah olmaz ya bende ondan korkumdan vermek istemedim ama diğer türlü de cok emiyor gaz doldu midesinden artık ses geliyor bugün emzigi verdim insallah bi sıkıntı olmaz ya
AselBebekveAnnesi arslaninannesi98 emmeye alisti insallah memeyi reddetmez bugun verdim tuttu emzigi bakalim devam edecek mi
AyselAzra AselBebekveAnnesi ben sagarak verıyordum canım gece tek ver karnını doyur oyle hep verme benım kızım cok alısık degıl uyudugunda hemen atar uyusun sen cıkar
Songena19 AselBebekveAnnesi inşallah canım bence sadece uykuya geçişte vermeye çalışın sürekli vermeyin
AselBebekveAnnesi Maviela cok kararsız kalıyorum ya şimdide cok emiyor artik sinirlenip emiyor cok emdiği için de gaz oluştu kıvranıyor uyuyacagi zaman bile kendiliğinden uyumuyor memede uyumak istiyor en azından emzik versem uyur diye düşündüm
Maviela AselBebekveAnnesi aynen çok kurtarıcı birşey emzik bende emziriyorum karnı doyunca emziğini veriyorum beşiğine yatırıyorum kendisi uyuyor