Funda07 en son kafasını yıkayın, bebekler başından üşürmüş
Şampuan kullanacaksanız nohut büyüklüğünde bir parça kullanmanız yeterli. Köpürsün diye bol bol koymayın. Göbek deliğini güzelce kurulayın, nemli kalmasın. Kulaklarına su kaçar diye korkmayın, tıkalı oluyormuş zaten. Yan çevirip su dökmediğiiniz sürece sorun olmaz.
Aklıma gelenler bunlar.