Ikierkekanasi Dogum yapali 6 ay oldu herkes dikis yerlerinin uyuştugunu soyluyor ama benimki hala aciyor dokunamiyorum bile normal mi daha once 1 aylik kontrolde dikisler iyi demisti doktor ama hala yatarken yastiksiz karnimi desteklemeden uyuyamiyorum
Kaaninannesi Ikierkekanasi 5 aydır bnde sezeryanla dogurdum benimde dikiş yerleri hala aciyor karnıma dokununca eti acıyor
Nihankuzey Ikierkekanasi benimde bes ay oldu ama hala ayni acı ablam iki kez sezeryan doğum yaptı iki seneye anca gecti diyo
Akifmussaa Ikierkekanasi karnımı halaa hissetmiyorum 7ay oldu bel agrılarıda cabası Nevnev kaşıntı bnmde olmuştu dıkkat edın mantara donşmeden dooktranza gidip krem alın 😊
Itsybitsyspider Ikierkekanasi 7ay 2 günlük bebeğim sezaryenle ve kesi yeriyle ilgili şükürler olsun en ufak bir sorun yaşamadım
Derya91 Cnncemre Sezeryan olduğum ilk 1 hafta 10 kilo verdim şimdi 48 gün oldu toplamda 12 kilo verdim 2 kilom kaldı sadece :)
makinistanne Cnncemre ben de 67,7 kg ile doğuma girdim. 41 gün oldu doğum yapalı şuanda 57 kiloyum şükür
Derya91 Cnncemre Doğumdan sonra o ilk hafta aşırı terledim ve susadım. Bide iştahım kapanmıştı. Bende çok şaşırdım normalde zor kilo veririm ama bi anda gitti karnım dümdüz oldu. Ama öncesinde spor yapıyordum belkide ondan kolay verdim.
Cnncemre Tuba 48 ile kamile kaldım 64 ile doguma girdim galiba şuan 60 kilodayım. Thinytea diye bir çay buldum sizce almalı mıyım çok güzel kilo verdiriyomuş bebege etkisi yok dediler ama kararsızım
Tuba Cnncemre bence doktora danismadan icme öyle caylar. internette pek güzel seyler yazmiyor onunla ilgili🙄🙄