Merhaba , bebeğim dogdugunda mastit oldum sağ göğsüm düzeldi ve mastit o göğsümde geçti ordaki süt azaldı bebeğim sağ göğsümü reddetti . Aktif olarak 9 aydır sol göğsümü emiyor sol göğsüm sağ göğsümun iki katı şiş ve hala tıkalı . Sizinde farklılık var mı iki göğsünüz arasında