Ben iki gündür çok hastayım grip olmuşum. Oğlum ise hiç durmuyor. Eşimde bir gün gece çalışıyor bir gün evde duruyor. Doktor bir sürü hap yazdı baya uyku yapıyor. Dün akşam 9 da eşim sen başka odada yat ben bakarım dedi. Bu arada mamayla besleniyor. Ben akşam 9 da bi yatmışım sabah 8 buçukta kalkmışım. İnanın altı ay sonra ilk defa bu kdr uzun ve deliksiz uyudum. Ama halim çok kötü şu anda bile ateşim var boğazımda ağır enfeksiyon varmış ve öksürüyorum 😓 eşimde bu akşam gece çalışacak akşam 6 dan sonra yalnızım. Bu gecemiz zorlu geçecek belli ki. Öksürük sesime oğlum uyanacak en çok korktuğumda ona bulaşır mı sizce ?? Şu an iyi görünüyor ama hasta olacak diye ödüm kopuyor. Eşim sağolsun sabah gelince hiç uyumadan çocuğa bakacak ben biraz yatacağım malesef dinlenmeden iyileşmek zor görünüyor. Allah eşimden bin kere razı olsun oğlumla çok güzel ilgileniyor gözüm hiç arkada kalmıyor yediriyor içiriyor uyutuyor. Gecede çok fenaymış oğlum uyutmamış babasını ama gündüz hastayım diye geçip kenara uyumadı. Ona kızdığım küstüğüm sinir olduğum ne varsa unuttum birden 😊