Gizemlim Benim bebek de biberona alıştı doğduğundan itibaren emmedi beni mastit oldum. Süt bezesi oldu ben de sizin gibi biberon verdim ilk etapta Emmeyince biberonu emzigi kestim kasikla verdim hep göğsümde tutmaya çalıştım şükür emiyor boyle bir kere de emip doyan bir bebek olmasa da anne sutunu gogsumden almasi bile beni cok mutlu ediyor ben bunun icin bir bucuk aya kadar mucadele ettim. Cevremdeki herkes annem dahi niye bu kadar uğraşıyorsun diye soylendiler de soylendiler canının rahatligina bak surekli emzirmeye çalışıyorsun ama kimseyi dinlemedim Siz de pes etmeyin biberonu kesin kaşıkla verin zamanla memeye donecektir.