Papatya_ Kızlar 6 aylık bebeğim dış çıkarıyor ve çok huysuz yemiyor içmiyor agliyoor surkeli dış jeli aldım calgel diye nasıl kalaniyorusunuz az önce sürdüm yedi gibi sanki jeli suremeden
Tomi Papatya_ aslında iyi bir ilaç değil. çünkü bu ilaç dolgu yaparken sıkılan fısfısla etkisi aynı, içeriği lidokain yani. çenesini hiç hissetmiyor sonra.
Sevimliayicik Papatya_ Bizde de durum aynı 🤭 ama bir faydasını da goremedim bir köşede duruyor şimdi 🙄
Papatya_ semaahmet csnim nasıl suryosun dişine elime sürüp biraz masaj yapiyo gibi yapsam bişey olurmu
semaahmet Papatya_ ben ellerimi yikiyom sonra parmağımla suruyom ben surene kadar yiyo zaten bu arada bişey olmaz cnm korkma
Papatya_ Tomi alla alla hiç bilmiyordum canım inan ne yiyor ne içiyor kacgundur huysuz bu arada alt dişlerimiz çıktı patladı beyaz beyaz gorunuyo ama hala huysuz o huysuzluk yaparmi bilmiyorum
Papatya_ Sevimliayicik yaaaa üzüldüm gerçekten 1 haftadır çok yıprandım yemek içmek yok mama yok ek gıdaya başladım hiç bişey yemek istmeiyorum çok üzülüyorum 😒😞
Sevimliayicik Papatya_ Allah yardımcınız olsun zor bir süreç ama geçici inşallah soğuk da iyi geliyor ben soğuk soğuk taze soğan falan veriyorum eline baya kasıyordu ya da prasa