Kızlar benim doğum yaptgmda sütüm iyiydi ama bebeğim memeyi tutmadı sağıp verdim sarılık oldu hastamede yattk 10 gün neyse bu 10 günde mastit oldum sağıp vermeme rağmen sonra doktor o göğsünü verme dedi kana karışmış enfeksiyon dedi antibiyotik yazdı bu süreçde diğer göğsünü ver mastit olanı emzirme dedi ben de ilk bebeğim öyle yaptgm antibiyotik bebeğime yan etki yaptı neyse herşey gecti ama sütün rengi düzelmedi hiç bende vermedim sonra kesildi sağmayı da bıraktm az çıkıyor diye yani baştan beri tek göğüs emziriyorum genel anlamda mamayla büyüdü çünkü bebeğim büyüdükçe tek göğüs yetmemeye başlamıştı 3 ay 3 günlük bebeğim en azından günde 2 kez emziriyordum sütüm az da olsa sabah akşam emziriyordum geçenlerde çok üzücü bir olay yaşadım günlerce ağladım gözlerime kan oturdu dün baktm göğsüm yumuşak yine emziriyim belki vardr dedim yok çocuk emmiyo azck emiyo ağlıyo mama verdim dün bidaha denemedim yok diye şimdi emziriyim dedim baktm çocuk emiyo ama boş emiyo yutkunmuyo sıkıyorum süt yok sütümmü kesilmiş anlamadm zaten çocuğum ememedi doğru düZgün anne sütü şimdi de sütüm kesildi sanırım kendimi kötü hissediyorum mama yaparken herkes anne sütü alması lazım diyo ama sütüm yok mamayla büyüyen çocuk sağlksz mı oluyor çok canım sıkkın şuan zaten yaşadığım olayın şokundan çıkamadım birde sütüm kesildi 😭😭😭