Asyaa34 Merhaba bebeğim 6 buçuk aylık oldu 5 aylıkken ek gıdaya geçmiştim az da olsa yiyordu sonra hastalandı antibiyotik kullandık zorla içirdim ondan sonra ek gıda kesinlikle almıyor farklı kaşıklar denedim elimle bile denedim olmuyor ne yapabilirim 😢
Sleepwalker Asyaa34 Hasta oldugu icin oyle oluyor bir iki hafta duzelene kadar yemiyorlar bizde ayniyiz gecen hafta hastaydik daha yeni yeni yiyor bogazda iltihap varsa sivi seyler icirim bebeginize
Sleepwalker Asyaa34 Ayni bizdede oldu kasigi gorunce cinnet geciriyor ben o surede mecbiren hep mama verdim ara arada bir kaşık iki kaşık oyle oyle gitti sakin zorlamayin zorla agzina tikmayin daha da soğuyorlar oyle yapinca