IrmakDuygu İyi geceler 🌸 50₺ düşmüş hemen kaptım ben belki ihtiyacı olan vardır 😌 https://www.e-bebek.com/firsat-bu-firsat/?utm_source=hesabinibilenanne&utm_medium=affiliate
IrmakDuygu ebruokur_ aaa neden acaba ben şimdi sizin için denedim eklendi başka rengini bir deneyin isterseniz 🌸
IrmakDuygu Janss indirim görünce psikolojik olarak dayanamıyorum evde her renk var aslında 🤦🏻♀️ Biz kadınlar☺️❤️
ebruokur_ IrmakDuygu valla pembesini sipariş ettim aslında ihtiyacım yok çantam var ama bu indirimi de kaçırmamak lazımdı 😂 beğenmezsem gider şubeden başka birşeyle değiştiririm artık 😂
IrmakDuygu zeynep_zulalin_annesi54 doğrudur inanılmaz talep var şuan ben stok sıkıntısından iptal ederler diye bekledim onaylandı şuan 🙏🏼
Deletedmom0900 Lacivert kalmamış . Bende pembe aldım aslında vardı ama çok büyük bende ki bu biraz küçüğe benziyo 15 TL ye anne bebek çantası sahibi olduk 😂
Derinbebis IrmakDuygu kraftın çantası vardı bende de çok büyük 🙈 yaz için ideal bunlar çok tatlı duruyor hem sarı hem pembe aldım