Öncelikle nerden başlayacağımı bılemıyorum bebegım anne karnında beynınde su toplaması vardı hıdrosefaliden şüpheleniyorlardı ve kalbınde çarpıntıları oluyordu bır çok doktora gıttım bebegımın karnımda olebılecegını kalbının durabılecegını soyledıler her hafta kontrollerim vardı ve bana bebegının hareketlerını sureklı kontrol et azaldığını hıssettıgın an hastaneye gıtmemı soyledıler süreç benım ıcın çok zordu geceleri uyanıp şekerlı şeyler tuketıp hareket etmesını bekliyordum 27 haftadan 32+6 kadar geldık ama bız 28 uyumluyduk kalp doktoru ılac vermıstı bır hafta kullandım benım tansıyonumu düşürüp bebegımın çarpıntısını azaltmak ıcın bır hafta kullanıp kontrole gıttıgımde bebegımın kalbı çarpıntıya gırmıs ne zaman gırdıgı bellı degıl muayene suresınce çıkmadı 220lerde çarpıyordu artık rıske atmayalım dedi apar topar doğum yapacağım hastaneye gıdıp 1 buçuk saat ıcerısınde doğuma alındım ve kendı memleketimde bıle degıldim bebegım entube doğdu 9 gün entube 8 gün nazalıde ve 2 aya yakın küvöz içi oksıjen aldı bobreklerınde genısleme var bebegım erkek peygamber sunnetlı denılıyor hipospadiasımız var kalbımızde kaçak var hala ılac kullanıyoruz beynımızde su toplaması çok şükür hala aynı sevıyede duruyor bıngıldagımız kapanmak üzere toplam 106 gün kuvozde kaldık hastaneden çıktık ve bır çok bölüme götürmemiz gerekıyordu 3 gün kendı evımızde kalıp tekrar sehır dışında hastaneye gıttık bıngıldak erken kapandığı ıcın nörologla beyın cerrahı beyın gelısırse kemiklerde açıklık var kafasının büyümesinde sıkıntı olmayacağı soyledı eğer gelişmezse mıkrosefalıden şüphelenecekler bebegım suan 4 ay 9 gün oldu dünyaya gelelı ama aslında 2 ay 18 günlük kafasını çok ıyı tutuyor çok hareketlı sadece bıraz küçüğüz ve doktorları yaşamaz dıye baktığımız bebek mucıze bebek dıye hıtap edıyorlar basına boyle bır şey gelen var mı bebegımın kafası buyur mu