Merveligibi merhaba. benim kızım da 13 aylık hamakta uyuyor başka türlü uyumuyor. Gece uyuduktan sonra park yatağına alıyorum bazen gece uyandığında da park yatağın sallantısı yetersiz geliyor, götürüp hamakta uyutup yatağına geri koyuyorum. Çok yorucu oluyor o ayrı konu ama gündüz uykularını hamakta uyuyor ben de çok tedirgin oluyorum sürekli diken üstündeyim. Postu açalı çok olmuş, hallettiğinizi umarak sormak istiyorum siz nasıl hallettiniz 😊