Seheraras27_ biz de 3 aylıkken yaptırdık. Bizim sünnet sürecimiz biraz zor oldu çünkü bebeğim gazlı. İlk iki gün sünnete odaklandık. Aman pipisi acımasın diye gaz masajlarını yaptıramadık. Sonra da şişti iyice çocuğum. Şimdi ki aklım olsaydı gaz probleminin bittiği zaman yaptırırdım. Bir de benim çocuğumun kanaması oldu maalesef onunla çok uğraştık. Hala da uğraşıyoruz.
Her çocuk farklı bizimki biraz hassas sanırım. Bir arkadaşım da 3 aylıkken sünnetini yaptırdı çocuğunun. Gayet güzel sıkıntısız geçti gitti.
Tavsiyem, eğer sizin için sorun olmayacaksa çocuğunuz sünnet olurken yanında olun. Ben yanına giremedim. Keşke yanında olabileceğim bir yerde yaptırsaydım sünnetini diyorum.