Feyyyzza Kar yağacak diyorlar ama baya yağacak mi acaba? Okullar tatil olacak haberleri falanda var. Bilen varmı
Miskokulum22 Feyyyzza instagramda havaform var uzun zamandır kar geleceğini söylüyordu vortex kar fırtınası bekleniyor perşembeden pazartesiye kadar yoğun kar yağışı olacakmış bu sayfadan bakabilirsiniz 😊
Vanilya Feyyyzza Sadece haberlerde bu başlık altında gördüm yerde kar olup olmayacağını bilemiyorum 😀
Sonsuzmutluluk Feyyyzza ya aslında anlatılmak istenen geçmiş 30 yılda Mart ayında en çok yağan kar olacakmış 30 yılın en büyük kar ı değil yani geçen 30 seneki Mart ayları kıstas yani
Balkupum2505 Feyyyzza okullar bile tatil edildi 14üne kadardi sanirim 1987nin karı yagacak diyo uzmanlar