elifdeha Kızlar 1 yaşında oğlum öğlen uykusundayken biZim yataktan sırt üstü olarak düştü yani cok ağladı ama sonra sustu doktorunu aradım kusmadıgı sürece bir şey olmaz hareketlerini gözlemle dedi başına gelen oldu mu hiç neler yaptınız acaba cok endişeliyim😞😩
Eskici777 elifdeha Düşüyorlar pata küte :) Doktorunuz haklı gözde kayma, kusma, dengesizlik, surekli uyku hali yoksa önemli degil. En az 2 saat uyumasın.Ama 24 saat de gözleminizde olsun. Bişey olsa kendini belli eder. Çok geçmiş olsun
EslemDilan elifdeha benim kızımda 18 aylik 2 gün önce koltuktan düştü hemde sehpanın uzerine kirildi sehpa falan dusun artık sadece şişme oldu kafasında tomografi çektiler şükür bisey çıkmadı doktoru takip edin kusma bilinç kaybı olursa geri getirin dedi şükür birsey çıkmadı,ben biraz sert düştüğü için belirtileri beklemeden gittim. Geçmiş olsun sizede
kuzey-21 elifdeha bizim de ilk defa düştü. Uyutmadım kusması kayması vs hiç birşey olmadı. Düştüğü zaman gözlemlemek gerekir.
defnes32 elifdeha geçmiş olsun Allah tekrar yasatmasn benimde kızım 9 aylık 4 5 gün önce bizim yataktan düştü şükürler olsun bişey olmadı
Burcu111 Geçmiş olsun benim kızımda 10 aylıkken düştü yaramazlığı yüzünden kaşla göz arasında Yatağımda çok yüksek Allahtan aşağıda yastık varmış üstüne düştü ama çok ağladı korktuğu icin susturamadık gözlemleyin bi süre hareketlerini
Ozgeruya elifdeha benim kızımda düşmüştü hem besiginden hem yataktan şükür hic bisey olmadı sadece bi süre uyutmadim takip ettim
Busraa3535 elifdeha bnm kızımda 9 aylık dün düstü. Yatakdan dünden beri perisanm. Benimki cok ahladı hatta kasıldı kaldı eli ayagı kaskatı korktım beynine bisey oldu sandm. Herhalde katılma Nobeti yasadı o an. Cocuk öle kalacak dye ödüm koptı 😔😔😔😔
elifdeha Busraa3535 çok geçmiş olsun bişey olmaz inşallah takipte kalalım benimkinin gözkapağı morarmış sanırım düşerken bi yere çarptı içim içimi yiyo
Busraa3535 elifdeha size de çok geçmiş olsun ben de gerçekten çok üzüldüm Dünden bu yana psikolojim iyi değil onun o kaskatı kesilmiş halini gördüm beyinden bir şey geldi zannettim o an psikolojim hala düzelmiş değilim o kadar küçük ve masum var ki insan üzülüyor